Lázár: Minél hamarabb vonuljon börtönbe a Matolcsy-klán azon tagja, amelyik lopott
Ma tartotta első élő videós online fórumát Lázár János.
Ma tartotta első élő videós online fórumát Lázár János.
Hanem azt, hogy minden településre eljut legalább egy klímás jármű, még ha nem is feltétlen vonat.
A műemlékvédelmi rendszer szétverése nem Lázár János nevéhez köthető, de az örökségvédelemért felelős miniszterként ő is hozzátette a magáét. Az ízlés és kulturális érték másodlagos, szakmányban öntik újra betonból a várakat, rokoni beruházásoknak sokszor jár a kiemelt gazdasági jelentőség, műemlékvédelmi szempontok nélkül. Lechner Ödön egyik fő művére sem vár sok jó.
Bábolna polgármestere még ír egy utolsó levelet Orbán Viktornak, utána viszont perelnek, ha nem kapják meg az ígért pénzt.
A Lázárinfót a nyári hőség miatt költöztették az online térbe, ahol bárki bármit kérdezhet.
Újabb öt kastély sorsáról döntött Lázár János. Négy került NER-közeli nagyvállalkozókhoz, egyet a Szabolcs megyei önkormányzatnak adott az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Még a Grosswiese Zrt. részvénykönyvéből sem derül ki, ki a tulajdonos, de a társaság jól fial Lázárnak – és csak neki.
Nyári szünetet tart a Lázárinfó a kánikula miatt, de az online térben addig sem lesz hiány az építési miniszterből: Lázár János két új digitális formátumot jelentett be csütörtökön.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Ennyien vettek részt a múlt heti vihar okozta károk felszámolásában.
Klaus Mangold volt az egyik, aki 2018-ban felhívta Lázár Jánost, miután kikerült a kormányból. A német üzletember most két tanácsadói szerződést is kapott a Lázár alá tartozó MÁV-tól, igaz, korábban jóval nagyobb összegben is szerződött már a kormánnyal.
A minisztériumok járműflottájából kissé kilógó, alapáron majd 30 millió forintos, 237 lóerős Mercedes V-osztályú kisbusz áll a Lázár János és az általa vezetett Építési és Közlekedési Minisztérium rendelkezésére – ismerte el a HVG kérdésére a tárca, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság. Igaz, a részletekről hallgatnak. Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Válaszolt Bábolna vezetése arra a videóra, amiben Lázár János arról beszélt, hogy telhetetlen volt a polgármester, amikor az elhamvasztott 5 ezer marha miatt fizetendő kártérítésről tárgyaltak.
A járművek várhatóan 2033-ig maradnak az országban.
A hatóságot hamis adatokkal és manipulált képpel félrevezetve vitték ki az országból Gustav Klimt Afrikai herceg című festményét – ez lett az eredménye az elsőként a HVG által megírt botrányos történet hatására Lázár János által elrendelt vizsgálatnak. A minisztérium közleménye szerint feljelentést tesznek, és kezdeményezik a vonatkozó jogszabály módosítását, valamint a kép védetté nyilvánítását.
A miniszter azt írta, hogy az Index és „annak cikkei mögött azok az üzleti körök állnak, akik a lap tulajdonlása mellett, mára már csak legfeljebb versenyben nyerhetnek el megbízásokat a MÁV-tól, ami NAGYON FÁJ NEKIK”.
Már korábban is azt állította az építési minisztérium, hogy a település visszautasította a dögtemető miatti kártalanításra vonatkozó ajánlatot, a polgármester szerint ez „nevetséges és felháborító”.
A kormánytagok tavalyi jövedelmi rangsorában csaknem 400 milliós bevétellel harmadik Lázár Jánosnál egy közel 200 milliós tétel forrása nem volt tisztázott. Eddig.
Ha ez meglesz, akkor a kölcsönből 600 kilométeren akarják korszerűsíteni a vasút pályahálózatát.
A miniszterek, államtitkárok fizetésén felüli, külön adózó tavalyi jövedelméről tették közzé a hivatalos számokat. A dobogó így néz ki: Szalay-Bobrovniczky Kristóf, Rogán Antal és Lázár János.